Timp de citire: cca. 2 min. | Un articol de Timo Wolfrath, șeful diviziei Industrie
Industria TUNAP ca „think tank” și motor de inovare
La începutul anului 2021, strategia viitoare a diviziei Industrie a fost dezvoltată în grupuri de lucru mixte și interdepartamentale. „Strategia de jos în sus” rezultată a condus la o planificare realistă pentru ani care vor veni. Scopul este de a dezvolta Divizia Industrie într-o forță motrice din spatele noilor tendințe tehnologice pentru organizația TUNAP și, astfel, să acționeze ca un „think tank” și un motor de inovare.
Calea
În loc să ne concentrăm pe un număr mare de industrii ca înainte, sectoarele de interes au fost reduse la cele care corespund expertizei noastre de bază. Clienții țintă ar trebui să poată obține un produs cât mai larg portofoliu posibil în aceste sectoare de interes. Activitățile de marketing direcționate ar trebui să contribuie la creșterea gradului de conștientizare în aceste sectoare de interes. Trecerea strategică de la vânzări în zonă către managementul proiectelor face indispensabilă cooperarea mai intensă cu dealerii noștri de asistență.
Noi canale de comunicare în vremea COVID-19
Pandemia de coronavirus a dus la o schimbare semnificativă către utilizarea media digitale. Evitarea întâlnirilor fizice a condus la folosirea canalelor digitale de comunicare, mult timp respinsă, pentru schimb, mai ales în industrie.
TUNAP Industry a răspuns acestei noi nevoi cu o varietate de webinarii, asigurând schimburi cu clienții și partenerii de proiect, în ciuda distanței necesare. Desigur, să ne cunoaștem în Persoana este indispensabilă, în special în achiziționarea de noi clienți, dar o versiune hibridă a comunicării proiectului este probabil să se impună și odată ce pandemia se va termina.
Participarea digitală la târguri și conferințe ne ajută, de asemenea, să găsim noi contacte cu clienții. Rezultatele au arătat că aceasta este o modalitate destul de neproblematică de a găsi contacte interesante.